September 30, 2008

3 spesies di hari raya

InsyaAllah esok suma rakyat malaysia akan menyambut ari raya...aku nk kita sama2 renungkan 3 spesies yang ada menjelang Hari Lebaran...

  1. Orang hepi@gembira@beraya sakan x igt dunia - kegembiraan melampau kerana berjaya puasa penuh di bulan ramadhan...xyah posa dh...yeay2...tggu ramadhan taun depan
  2. Orang lepak@selamba@relax2 - biasa je...mcam2 taun2 laen gak...xde feeling la...mkn rendang..ketupat...g lepak nga membe...tgk movie K.A.M.I
  3. Orang bsedih@pilu@risao - pemergian ramadhan ditangisi...risaukan amalan yg dilakukan ramadhan kali ini masih tidak mencukupi apatah lagi sempurna...gusar sekiranya ramadhan ini merupakan ramadhan terakhir sebelum kembali kepada ilahi...
p/s: ustz aku kate setan pon beraya sakan gak 1 syawal ni...yela...baru lepas tahanan ISA kan....jd pikir2 laa kite termasuk golongan mane ekk

di kesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat ari raya...maap zahir dan batin....maaf juga klu aku ada terkasar bahasa atau ada x sengaja atau sengaja melukakan ati korang...aku mntak maap laa byk2 yee...mgkin tu kelemahan pada diriku ini...HEPI EIDUL FITRI

10 comments:

saye said...

maaf diterima~
kullu am wa enta bikhair~!

d4uh said...

to saye
mekasih mbak..hehe

majin said...

selamat hari raya gak.
ko jgn lupa mintak maaf kat cikgu ielts.

d4uh said...

hahaha...aku x bsalah laa...ko yang influence aku....

adlan wafi said...

slm aidilfitri! sorry 4 eveerything ;)

m.u.s.e said...

adeh..aku raser aku golongan kedua r..
cumer aku x tgk cter K.A.M.I lg..
esok2 r aku tgk..
hehe..Insyaallah thn dpn improve lg

Anonymous said...

perluker?

d4uh said...

to adlan
aku pon mntak maap klu tsilap kutuk ko..hehe...slamat ari raya ekk

to muse
mari kita sama2 doakan supaya diberikan umur utk berjumpa dengan ramadhan d tahun depan

to anonymous
ape yg perlu...saya kurang jelas

PeRaNTaU said...

haha...nak tegelak aku baca setan ISA tu...

mintak maap gak ye

~ hidup engin..uk jom!~

d4uh said...

jgn gelak kuat2...kang masuk ISA xpasal2 aku...hahhaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...