October 3, 2008

Lonely...

loneliness is the beginning of happiness....who agree with me...hands up...

17 comments:

Rhazes said...

hands down

d4uh said...

hahaha...justify ur answer

TuN TeJa said...

kui3..
mana da...
tipu2..

deli said...

hands up..aku angkat kaki skali.haha

Anonymous said...

hands down.coz kite tak penah sunyi dalam idop.sbb allah sentiase ngan kite.plus nnt dalam kubur lagi sunyi tau.sorunk2 jek

d4uh said...

hehe..btol2....aku stuju gak...dalam kubur pon xsunyi anonymous...tu pon klu kite ni rajin baca quran laa..insyaAllah quran akan jd membe kte dalam kubur sampai hari masyhar

The Truth Finder said...

Aku Hands UP..
Dengan mendefinisikan loneliness tuh kesunyiaan dari dunia,..

Sbab, bile aku duk sorunk2, aku lagi rase dekat ngan Allah, sebab aku da x de oang len nak bergantung, memang bahagia sesangat..

Tapi iblis nh pandai, mase kita sorunk2, mase th la duk suruh kite rase rindula...nafsu nak bersosial lah..

Rasulullah pun mendapat kebahagian baginda masa bersendirian kat Gua Hira'..

Ish x2..Tapi, sakitnye bile terpisah dari komuniti, sebab dalam jiwa aku nh, sayang sangat kat dunia...mintak2 r nati aku lebih sayang ALLAH dari segal-galanya, amin..

d4uh said...

to truthfinder
aku stuju dengan ko...mmg sekarang ni manusia terlalu mengejar kebahagiaan dunia sampai yang akhirat diorg xnmpak...bkn lah maksud aku dunia tu kte xleh cari tp kenalah berpada-pada...jgnlah keterlaluan...sesungguhnya akhirat itu adalah sebaik-baik tempat kembali

p/s: psal aku xleh access ko punya profile...men sorok2 plak

The Truth Finder said...

Ye ke?
Nati aku setting balik..

The Truth Finder said...

Ye ke?
Nati aku setting balik..

Anonymous said...

insyaallah.marilah berdoa.ya allah, smoge tuan empunye blog,saye dan seluruh umat islam sentiase istiqamah membace quran sehingge akhir hayat.amin.=)

d4uh said...

nk tambah sket ye...dalam usia remaja kite skang ni...sepatutnya kita tidak hanya baca quran semata-mata mcm kte baca masa blaja kat qiraati dulu2...tp dh smpai masa utk kita memahami isi kandungannya...rajin2 laa baca quran dengan terjemahan sekali...klu ada masa rujuk gak tafsir2 yang famous...insyaAllah dpat kte sama2 amalkan

Anonymous said...

steady yang dpertua

d4uh said...

to anonymous
bangga patik ado sek krabat rajo lawat blog ni...hahha...

shikaai said...

aku X SETUJU...
based on experience..
LONELINESS..leads to misery

2 yang ak stand with..
sori..

shikaai said...

aku X SETUJU...
based on experience..
LONELINESS..leads to misery

2 yang ak stand with..
sori..

MUHAMADSYAFIK said...

nk jugak....nk jugak.....
aku nak atas pagar bole x??
ak rase yg determine bende ni org yg merasanya r...
spe rasa besh,besh r....
sape rase bingung,bingung r....
sp rse saket,saket r....







safe tak jwpn gua....???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...