June 8, 2009

Lone Ranger


Aku dengan Bro Fazli(Bro Zul jadi cameraman)


Aku perantau tapi bukan perantaukamal...haha...sekarang berada di Dubai...transit selama 10 jam sebelum ke Sana'a...penat juga sorang-sorang ni...hoho...nasib baik jumpa bro Zul dan bro Faizal yang nak ke New York...boleh la juga buat sembang kejap..tapi diorang dah blah pon...so aku kesorangan sekali lagi...nak tidur la dulu...kepenatan,keletihan dan kepancitan

14 comments:

Anonymous said...

kenapa ke dubai? sorang2 plak...

adlan wafi said...

bestnye...

acapviv said...

cari pengalaman? ke ada misi? ;)

PeRaNTaU said...

sempat lagi tu time transit

d4uh said...

to anonymous
dubai tu transit je...nk ke yaman

to acapviv
mesti aa ada misi...hoho...misi mencari jodoh...keh3

to cem
aku dh tlg promote blog ko tuh...nnt bg royalti la ekk...hehe

majin said...

selamat pergi dan pulang

fooimix said...

apakah misi andaa?

rijal278 said...

blah ah cari jodoh...

selamat menuntut ilmu kat Yaman tuh... betul kan niat sume..

btw, thx sebab hantar aku time kat kb nyer stesen tuh... serabut seh kat situ... n sowi time ko dtg kat AMW tu aku blah camtu je ade hal... haha.(cukup ar ko kebas float aku!)

anyway goodluck~

Anonymous said...

kenapa cari ilmu kt yaman??
*soalan bdk x tao pape...

d4uh said...

to rijal
no problemo pis...kte member baekk kan...hoho...gud lak la olimpiad

p/s:mana ko tau aku kebas float...hahaha

to foomix
dh jawab la kat atas tu apa misi aku

to anonymous
saje cuba cari pengalaman kat tempat org

Raja Burhan said...

lone ranger pergi merantau cri ilmu, bukan jodoh.....

kagum!

cheekylulu said...

gunakan peluang yg ada menuntut ilmu sebyk2nya..

amik kos ape

chaq said...

g sana'a buat pe dauh?

d4uh said...

to chaq
dtg melancong sambil belajar...hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...