January 22, 2009

DIA

Masuk hari ini sudah seminggu aku tak berjumpa dengan DIA. Masih segar di pikiranku kali terakhir aku melihatnya sebelum menunaikan solat isyak Khamis yang lepas. Lebih kurang setahun aku bersamanya. Ke pantai bersama, di rumah bersama, malah ke Bukit Merah pun bersama. Aku pun rasa pelik kenapa ada orang sanggup merampas DIA dari aku. Seminggu tanpanya membuatkan aku terasa amat kesunyian. Sedih, gusar dan tak keruan. Memang DIA memberi makna yang cukup besar untuk diriku yang hina ini. Rujukan segala masalah, peneman di kala kesunyian. Selama seminggu ini juga aku setiap hari tercari-cari kelibatnya namun tiada. Kecewa dan sedih hanya Tuhan yang tahu. Aku cukup mengharapkan kepada sesiapa yang terampas atau memang sengaja merampas DIA dariku supaya memulangkannya kembali. Kasihanilah diriku ini....Aku rindu DIA

11 comments:

Pisey said...

uhh.mu ilang henset ko gapo nie?

haha.ko soklan ak wi lucu sgt.

Anonymous said...

DIO ni gapo dio be?

Anonymous said...

insyaAllah, boleh jumpa balik DIA itu. Kalo x jumpa juga, harap2 org yg menggunakannye dapat manfaat supaya menjadi hasanah utk ko.

Anonymous said...

hang pi bukit merah ka?

awat x singgah uma cek????

d4uh said...

to pisey
benda tu jauh lbih berharga dari hp yang hanya melalaikan aku...huhu

to redz
DIO itu sesuatu yang special...

to conan
harap dia gunakan sebaiknya tp aku still nak dia balik...huhu...

to boy orens
xpenah bgtau pon umah yop kat mane...haha..klu bgtau kompem teman singgah

Lavender Pelangi said...

DIA tu barang ke??
kalo ilang,beli laen sudey~
xyah dok tensen2..

mende pe la gi bawak ke pantai,kt rumah,gi bukit merah..heran..heran..

p/s:masih memikirkan apakah DIA..huhu..pah ni bg jwpn ekk..hoho..mano ley post pahtu x gtau apo dio..xley2..kne gtau

Anonymous said...

Ubah perangai tu dulu....

anish said...

aku rase aku taw sape DIA.tafsir qur'an kan?xpe matpear.pe edogawa conan tu ckp ade betulnye.kalau org guna,dpt hasanah kat ko.oke?oke?

eh kalau kamu xmo reveal ape itu DIA,sile delete this comment.kantoi~huhu

Pisey said...

uhh.agak sedis kalo aniss oyat tuh.huk2.ak pon penah ilang mende lebeyh kurg.dhla pemberian sum1 too2 spesel.n ak da gnti balek dgn beli baru bile jupe mende sebikil same.but then.tetibe jupe balek yg da lame ilang tuh.haha.n now lost balek,isk.

reveal jela weyh.gonamorima~

Anonymous said...

tafsir qur'an warna hijau...
stp ari kalo ak g surau mesti nmpk mat pear bace...
sabar2...
ak rase de prg teramik atau terpinjam kot...
nnt die pulang la...
(mat pear kate DIA 2 xdijual d mlysia)

d4uh said...

Alhamdulillah....DIA telah dijumpai setelah hampir dua minggu terpisah...terima kasih kepada semua yang mengambil berat akan DIA...agak kecewa apabila mengetahui yang DIA dijumpai di common room...mungkin beliau yang meminjam jenis yang tidak reti memulangkan barang...namun papepun syukur ke hadratNYA...moga beliau mendapat faedah selama bersama dengan DIA...kini boleh belajar dengan lebih tenang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...